وبلاگ کلاسیک
20 آذر 1398 1399-04-07 18:02وبلاگ کلاسیک
تاثیرات هوش تجاری در صنعت پخش
هوش تجاری چیست؟ هوش تجاری یعنی داشتن دانشی جامع از تمام عوامل ازجمله مشتریان (جامعه و مخاطبین، ارباب رجوع و…) رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرایند های سازمانی (مالی، فروش، منابع انسانی و… ) که برکیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان تاثیر قابل توجهی دارد، هوش تجاری است. از مزیت های …
5 جمله مهمی که هر فروشنده در صنعت پخش باید بداند
یک ویزیتور و فروشنده حرفه یی یک سری جملات مهم و کلیدی را باید بداند که در زمان مناسب ازاین جملات استفاده نماید این جملات در عین سادگی می تواند در ذهن مغازه دار بسیار تاثیر گذار باشد .نکته مهم در واگویی اسن جملات این است که فروشنده نباید در …
پنج استراتژی موفق برای ایجاد انگیزه در تیم فروش در صنعت پخش
1- در افراد تیم خود اعتماد ایجاد کنید. پایۀ انگیزه دادن به تیم فروش ، اعتماد است. اگر تیمتان به شما اعتماد ندارد و باور ندارد که به منافع آنها فکر میکنید، برای آنها دشوار خواهد بود که برای کارشان احساس انگیزه داشته باشند. هنگامیکه فروشنده ها انگیزه ندارند، شما …