وبلاگ کلاسیک
11 دسامبر 2019 2020-06-27 18:02وبلاگ کلاسیک
تفاوت های مهم فروشنده حرفه ای و آماتور در صنعت پخش
1- فروشنده آماتور به ظاهر خود اهمیت نمیدهد، فروشنده حرفه ای دارای ظاهری آراسته ومرتب است. 2- فروشنده آماتور اعتماد به نفس ندارد، فروشنده حرفه ای دارای اعتماد به نفس است. 3- فروشنده آماتور قدرت بیان مناسبی ندارد، فروشنده حرفه ای روی مهارت بیان وکلام کارکرده و دارای قدرت بیان …
تاثیرات هوش تجاری در صنعت پخش
هوش تجاری چیست؟ هوش تجاری یعنی داشتن دانشی جامع از تمام عوامل ازجمله مشتریان (جامعه و مخاطبین، ارباب رجوع و…) رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرایند های سازمانی (مالی، فروش، منابع انسانی و… ) که برکیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان تاثیر قابل توجهی دارد، هوش تجاری است. از مزیت …
5 جمله مهمی که هر فروشنده در صنعت پخش باید بداند
یک ویزیتور و فروشنده حرفه یی یک سری جملات مهم و کلیدی را باید بداند که در زمان مناسب ازاین جملات استفاده نماید این جملات در عین سادگی می تواند در ذهن مغازه دار بسیار تاثیر گذار باشد .نکته مهم در واگویی اسن جملات این است که فروشنده نباید …