وبلاگ کلاسیک
11 دسامبر 2019 2020-06-27 18:02وبلاگ کلاسیک
راهبردهای توزیع
راهبرد توزیع کالا چیست؟ راهبرد توزیع کالا، یک برنامهریزی راهبردی برای رساندن کالاها یا به مصرفکنندگان است. شرکتها میتوانند از روشهای توزیع مستقیم یا غیرمستقیم استفاده کنند. در برخی موارد، شرکتها از چندین نوع روش توزیع استفاده میکنند تا کالاهای خود را به خریداران برسانند. این کار خریدارای از رویکرد …
دستاوردها و چالشهای کنفرانس ملی صنعت پخش؛ نقش کلیدی در توسعه اقتصادی و ارتقای صنعت
به گزارش فودنا، کنفرانس ملی صنعت پخش ایران با حضور گسترده فعالان زنجیره تأمین و رضایت 96 درصدی شرکتکنندگان، گامهایی مهم در توسعه صنعت برداشته است. این کنفرانس توانست رشد قابل توجه میزان قراردادها و زیربنای تحت پوشش را به ثبت برساند و دستاوردهای همکاری با وزارت صمت و صدور …
شعب گلبخش اول در تهران از ٢ شعبه به 4 شعبه افزايش يافت.
به كزارش روابط عمومى گلبخش اول، در راستاى بهبود ساختار عملياتى و توسعه خدمات در استان تهران، شعب تهران شرق و تهران غرب ايجاد كرديد. گلبخش اول، به عنوان يكى از بزركترين شبكه هاى يخش كالاى FMCG در كشور با هدف افزايش بهره ورى، تسريع فرايندهاى توزيع در هر ناحيه …