وبلاگ لیستی

وبلاگ لیستی

تفاوت های مهم فروشنده حرفه ای و آماتور در صنعت پخش

تفاوت های مهم فروشنده حرفه ای و آماتور در صنعت پخش

1- فروشنده آماتور به ظاهر خود اهمیت نمیدهد، فروشنده حرفه ای دارای ظاهری آراسته ومرتب است 2- فروشنده آماتور اعتماد به نفس ندارد، فروشنده حرفه ای دارای اعتماد به نفس است 3- فروشنده آماتور قدرت بیان مناسبی ندارد، فروشنده حرفه …

تاثیرات هوش تجاری در صنعت پخش

تاثیرات هوش تجاری در صنعت پخش

هوش تجاری چیست؟ هوش تجاری یعنی داشتن دانشی جامع از تمام عوامل ازجمله مشتریان (جامعه و مخاطبین، ارباب رجوع و…) رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرایند های سازمانی (مالی، فروش، منابع انسانی و… ) که برکیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان …

5 جمله مهمی که هر فروشنده در صنعت پخش باید بداند

5 جمله مهمی که هر فروشنده در صنعت پخش باید بداند

یک ویزیتور و فروشنده حرفه یی یک سری جملات مهم و کلیدی را باید بداند که در زمان مناسب ازاین جملات استفاده نماید این جملات در عین سادگی می تواند در ذهن مغازه دار بسیار تاثیر گذار باشد .نکته مهم …

پنج استراتژی موفق برای ایجاد انگیزه در تیم فروش در صنعت پخش

پنج استراتژی موفق برای ایجاد انگیزه در تیم فروش در صنعت پخش

1- در افراد تیم خود اعتماد ایجاد کنید. پایۀ انگیزه دادن به تیم فروش ، اعتماد است. اگر تیم‌تان به شما اعتماد ندارد و باور ندارد که به منافع آن‌ها فکر می‌کنید، برای آن‌ها دشوار خواهد بود که برای کارشان …

فیلدهای دلخواه برای نمایش را انتخاب کنید. سایر فیلدها مخفی می شود. برای ترتیب دلخواه فیلدها را به محل دلخواه بکشید و رها کنید.
  • عكس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
برای مخفی شدن نوار مقایسه، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه