وبلاگ لیستی
20 آذر 1398 1399-04-03 20:47وبلاگ لیستی
تفاوت های مهم فروشنده حرفه ای و آماتور در صنعت پخش
1- فروشنده آماتور به ظاهر خود اهمیت نمیدهد، فروشنده حرفه ای دارای ظاهری آراسته ومرتب است 2- فروشنده آماتور اعتماد به نفس ندارد، فروشنده حرفه ای دارای اعتماد به نفس است 3- فروشنده آماتور قدرت بیان مناسبی ندارد، فروشنده حرفه …
تاثیرات هوش تجاری در صنعت پخش
هوش تجاری چیست؟ هوش تجاری یعنی داشتن دانشی جامع از تمام عوامل ازجمله مشتریان (جامعه و مخاطبین، ارباب رجوع و…) رقبا، محیط اقتصادی، عملیات و فرایند های سازمانی (مالی، فروش، منابع انسانی و… ) که برکیفیت تصمیمات مدیریتی در سازمان …
5 جمله مهمی که هر فروشنده در صنعت پخش باید بداند
یک ویزیتور و فروشنده حرفه یی یک سری جملات مهم و کلیدی را باید بداند که در زمان مناسب ازاین جملات استفاده نماید این جملات در عین سادگی می تواند در ذهن مغازه دار بسیار تاثیر گذار باشد .نکته مهم …
پنج استراتژی موفق برای ایجاد انگیزه در تیم فروش در صنعت پخش
1- در افراد تیم خود اعتماد ایجاد کنید. پایۀ انگیزه دادن به تیم فروش ، اعتماد است. اگر تیمتان به شما اعتماد ندارد و باور ندارد که به منافع آنها فکر میکنید، برای آنها دشوار خواهد بود که برای کارشان …