صنعت پخش ایران در مسیر تکامل

صنعت پخش ایران در مسیر تکامل

صنعت پخش ایران در مسیر تکامل

مدیرعامل پخش پرنیان با تأکید بر اینکه این صنعت با گذشت نیم‌قرن همچنان «موجودیتی زنده و در حال تکامل» دارد، افزود: «به‌کارگیری دانش و فناوری‌های نوین در بخش‌های مختلف، نه تنها خدمات‌رسانی را بهینه‌تر می‌کند، بلکه امکان عرضه سریع و متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان را در شرایط مختلف فراهم می‌سازد.»

رمضانی آینده صنعت پخش را روشن ارزیابی کرد و گفت این مسیر، با تکیه بر علم، تجربه و فناوری‌های نو، می‌تواند نقش مهمی در بهبود زنجیره تأمین و رضایت مشتریان ایفا کند.

صنعت پخش ایران در مسیر تکامل
ابوالفضل رمضانی، مدیرعامل شرکت پخش پرنیان، با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنعت پخش گفت: «این رویداد فرصتی ارزشمند برای به اشتراک‌گذاری تجربیات مؤثر در حوزه هوش مصنوعی، پخش و توزیع بود و زمینه‌ برگزاری نشست‌های مشترک میان شرکت‌های خدمات‌دهنده را فراهم کرد.»

دیدگاه خود را به ما بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای دلخواه برای نمایش را انتخاب کنید. سایر فیلدها مخفی می شود. برای ترتیب دلخواه فیلدها را به محل دلخواه بکشید و رها کنید.
  • عكس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
برای مخفی شدن نوار مقایسه، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه