5 جمله مهمی که هر فروشنده در صنعت پخش باید بداند

5 جمله مهمی که هر فروشنده در صنعت پخش باید بداند

یک ویزیتور و فروشنده حرفه یی یک سری جملات مهم و کلیدی را باید بداند که در زمان مناسب ازاین جملات استفاده نماید

این جملات در عین سادگی می تواند در ذهن مغازه دار بسیار تاثیر گذار باشد .نکته مهم در واگویی اسن جملات این است که فروشنده نباید در ادای این چملات به شکلی عمل نماید که مخاطل تصور نکند که این جملات به صورت ماشینی و از قبل ضبط شده در ذهن فروشنده است و برای رفع مسولیت گفته می شود .

در هنگام ویزیت و ارایه محصول ویزیتور می تواند از این جمله استفاده کند :

به عنوان مشاور پیشنهاد میکنم این محصول برای شما مناسب تر ایت چون نیاز و خواسته شما با این محصول رفع می شود .

وقتی مغازه دار (مشتری ) درباره مشکل یا نگرانی خود صحبت می کند ویزیتور باید به صورت فعال خوب گوش بدهد سپس می تواند از این جمله استفاده کند :برای ما حل کردن مشکلات و نگرانی شما اولویت دارد و مهم تر از فروش محصول مان است؛ سعی میکنیم این نگرانی و مشکل شما را حل کنیم .

وقتی که پروسه فروش تمام شده برای اعتماد بیشتر مشتری ویزیتور می تواند بگوید ما در اسرع وقت درخواست شما را برایتان ارسال می کنیم و من شما را در جریان بارگیری و ارسال سفارش تان قرار می دهم .

ممکن است به هر دلیلی در ارسال بار تاخیر داشته باشیم در این موقع ویزیتور می تواند از این جمله استفاده کند  که از این که برای دریافت بار منتظر ماندید عذرخواهی میکنم و تشکر میکنم که برای ما صبر می کنید .

این موارد و چملاتی  که گفته شد  موارد منتخب بوده و قطعا جملات موثر بیشتر از این پنج جمله است .ضمنا یک نکته تکمیلی مهم را در کپشن در این ارتباط گفتیم که حتما ببینید .

دیدگاه خود را به ما بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای دلخواه برای نمایش را انتخاب کنید. سایر فیلدها مخفی می شود. برای ترتیب دلخواه فیلدها را به محل دلخواه بکشید و رها کنید.
  • عكس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • وزن
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
برای مخفی شدن نوار مقایسه، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه